• 6
  • 4
  • 13
  • 18
  • 8
  • 5

      14 marca w naszej szkole obchodziliśmy Światowy Dzień Liczby Pi. Uczniowie klas 2 pod przewodnictwem p. Małgorzaty Pilorz, p. Weroniki Chełminiak - Płusa i p. Aleksandry Kubali przygotowali dla uczniów konkursy i prezentację na temat historii i zastosowania liczby Pi oraz wykorzystania jej w literaturze i sztuce. Wszystko to było efektem projektu edukacyjnego pt: „ W poszukiwaniu liczby Pi ” – każdy uczeń naszej szkoły, aby zostać absolwentem ma za zadanie uczestniczyć w projekcie edukacyjnym.

Każda klasa miała za zadanie wykonać pi-emat, plakat na temat liczby Pi oraz zadania matematyczne z wykorzystaniem tejże liczby. Miała także przygotować scenkę historyczną z wcześniej wylosowanym wydarzeniem „z życia Ludolfiny”. Nasi koledzy długo się przygotowywali, aby wszystko wyszło wspaniale i było dopięte na ostatni guzik – tak też było. Zadbali nawet o najdrobniejsze detale. Nasz łącznik był usłany symbolami stałej Archimedesa. Osoby biorące udział w projekcie z dumą na piersi nosiły π…

      Pi-ematy, plakaty oraz zadania matematyczne zostały ocenione już wcześniej przez jury. Natomiast w trakcie prezentacji mogliśmy obejrzeć ciekawe scenki na temat Ludolfiny.  W większości przypadków klasy świetnie wykonały swoje zadanie i rozbawiły nas wszystkich.  Kolejne tematy prezentacji się przewijały, a my dowiadywaliśmy się coraz to ciekawszych rzeczy, aż doszliśmy do kolejnego humorystycznego momentu, czyli czytania cyfr jej rozwinięcia – mimo wielkiego wyzwania nasi młodzi matematycy wybrnęli z tego całkiem dobrze. Po każdej z prezentacji byli ogłaszani zwycięzcy w kolejnych kategoriach – poniżej zostali oni wypisani:

o   Zadania matematyczne z wykorzystaniem liczby Pi:

I msc – 2a

II msc – 3c

III msc – 1b

o   Pi-ematy:

I msc – 2a

II msc – 3c

III msc – 1a

o   Plakaty na temat liczby Pi:

I msc – 3c

II msc – 1b

III msc – 3a

o   Scenki historyczne na temat liczby Pi:

I msc – 3c

II msc – 3a

III msc – 2a

       Uczniowie, którzy przygotowali prezentacje zasłużyli na 5 +, a naszym panią matematyczką chcemy serdecznie podziękować za pomoc w realizacji tego wspaniałego wydarzenia.

Uczennica gimnazjum, Paulina Kwiatoń

Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'Prezentacja projektu edukacyjnego - 'W poszukiwaniu liczby Pi'

Godło

Kontakt

Gimnazjum w Turzy Śl.

ul. Ligonia 2b
44-351 Turza Śl.
tel. 032 453 00 68
fax. 032 453 00 68

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Dyrektor: mgr Aleksandra Kubala

Zastępca dyrektora /społeczny/: mgr Justyna Tlołka

Sekretariat: Katarzyna Pawlica

Sekretariat czynny: 7:00 - 15:00

Dla rodziców

Kalendarz

wrzesień 2019
tydz.pwścpsn
351
362345678
379101112131415
3816171819202122
3923242526272829
4030

b_150_100_16777215_00_images_loga_bip_logo_ops.png

Librus

b_150_100_16777215_00_images_loga_Bez_nazwy.png

Ważne linki